فرسان الفجر
أيها الفارس يامن حللت بين أهلك وعشيرتك في دار فرسان الفجر العربي مرحبا بك في دارك عضوا يضفي بمساهماته بريقا يتلألأ في ضوء الفجر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» الحلو متكبر للشاعر نادر الأسيوطي
الإثنين 25 يناير 2016, 3:01 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» ديوانُ شعري أنوارٌ بمشكاة
السبت 07 نوفمبر 2015, 8:43 pm من طرف زاهية بنت البحر

» شاكر بوعلاقي اعود الى ماضينا
الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 4:20 pm من طرف خوري ليليا

» غرف نوم وغرف اطفال ومطابخ وانتيكات
الإثنين 29 ديسمبر 2014, 9:45 am من طرف احمد عطية

» راجعين نادر الأسيوطي
الثلاثاء 18 مارس 2014, 4:57 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» البوم صور شاكر بوعلاقي
الثلاثاء 04 مارس 2014, 6:00 pm من طرف شاكر بوعلاقي

» محكمة
الخميس 13 فبراير 2014, 6:21 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» صلوا علي الحبيب المصطفي
الخميس 26 ديسمبر 2013, 7:08 pm من طرف انا فيروز

» بشـــــــــــــــــــرى لكـــــــل ربــه منزل وسيده
الإثنين 02 ديسمبر 2013, 8:48 pm من طرف انا فيروز

» دقــــــــولــــهــــا الــــهــــون
الخميس 09 أغسطس 2012, 8:23 pm من طرف عامر عبدالسلام

التبادل الاعلاني

تهنئة لجميع الاعضاء

اذهب الى الأسفل

تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف الروح الهائمة في الأربعاء 19 مارس 2008, 2:45 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهنئ د.بيومى وجميع اعضاء المنتدى بالمولد النبوى الشريف واتمنى ان تكون الامة الاسلامية العام القادم فى احسن حال
واهنئ جميع عضوات المنتدى من السيدات بعيد الام كل سنه والجميع بخير وصحة وسعادة

الروح الهائمة
avatar
الروح الهائمة
مشرف منتدى المعلومات الإسلامية

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 886
العمر : 98
الموقع : www.hotmail.com
العمل : ربة منزل
الهواية : جيد
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7471
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف ماما سوسو في الخميس 20 مارس 2008, 12:26 am


flower flower flower flower flower

الزهره التى يعبق شذاها ارجاء المنتدى

الروح الجميله الهائمه

كل عام وانتى وكل اعضاء منتدانا

طيبين و بخير وسعاده وهنا

ويارب دايما اسره واحده مترابطه

ومتحابه فى الله

flower flower flower flower flower

avatar
ماما سوسو
مشرف منتدى ألبوم الصور

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 462
العمر : 63
العمل : ربة منزل
الهواية : رضا
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7384
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف فايزة شرف في الخميس 20 مارس 2008, 8:47 am

يا أجمل ماما سوسو
أقدم لك التهاني بمناسبة المولد النبوي .. وبمناسبة العيد الأم .. ويارب يعطيك الصحة



avatar
فايزة شرف

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 1288
العمر : 57
الموقع : www.yahoo.com
العمل : الرواية
الهواية : الحمد لله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7431
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف chereen في الخميس 20 مارس 2008, 10:48 am


كل عام وكل أعضاء وعضوات المنتدى بألف خير

avatar
chereen

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 868
العمر : 43
العمل : محاسبة
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

سعادة غامرة

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الأحد 23 مارس 2008, 3:24 pm


الأحباء أعضاء المنتدى الكرام
الأخوات العضوات المبجلات
من غير أسماء
فعلا كما يقول المثل
جنة من غير ناس ما تنداس
انتم فعلا خليتو المنتدى جنة
مش كده والا ايه يا عم حسين
Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
الروح الهائمة
فايزة شرف الدين
ماما سوسو
شيرين
Question Question Question
حسين مرسي
affraid affraid affraid
كل الأعضاء بدون استثناء
يارب يديمها جنة علينا ونلونها بألوان حلوة مش كده يا
شيرين
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7615
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف chereen في الإثنين 24 مارس 2008, 12:03 pm


هو دا الكلام الصح

هو فى أجمل من الألوان
نلون بيها كل الدنيا

يا أجمل بابا فى الدنيا

avatar
chereen

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 868
العمر : 43
العمل : محاسبة
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

شيرين

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الإثنين 24 مارس 2008, 3:19 pm


يارب يخليكي ليا يا
شيرين
دايما واقفة معايا
ربنا يخلي أيامك كلها ألوا جميلة
ويا رب أبعد عنها الغوامق
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7615
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف chereen في الإثنين 24 مارس 2008, 10:49 pm


يارب يبعد عننا كلنا كل الالوان الغامقه

وطبعا واقفه معاك دايما
وراك رجاله يابابا

avatar
chereen

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 868
العمر : 43
العمل : محاسبة
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف hussein في الإثنين 24 مارس 2008, 11:32 pm

طبعا يامولانا

المنتدى اصبح جنة بالفعل
وده لان حواء سيطرت عليه
صح .. ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
hussein

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 577
العمر : 54
العمل : صحفى
الهواية : عال العال
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف chereen في الإثنين 24 مارس 2008, 11:37 pm


و ذلك لأن حواء هى جنة الله على الأرض



avatar
chereen

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 868
العمر : 43
العمل : محاسبة
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف ماما سوسو في الثلاثاء 25 مارس 2008, 12:07 am



اكبر صح يااستاذ حسين

ويارب ياشيرى يجعل ايامك كلهاجميله وملونه

وايامنا كلنا معاكى

اما انت يا دكتوووووووور

اما انت .. اما انت

عندى احساس يتضاعف اننا هنلونلك ايامك

بألوان .................

وبعدين مش عارفه انت بتحارب وحدك ليه

فى معركه انت اول واحد عارف نتايجها كويس

ده حتى شيرى وهى معاك بتقولك وراك رجاله Laughing Laughing

يعنى تأكيد على الخساره Sad Sad Sad

ومازالت امامك الفرصه سانحه للتراجع

لأن البحر امامكم والعدو من خلفكم

ومافيش غير ايدينا نمدها وننتشلك


ونحن فى انتظار عودتك لنقيم الافراح فى المملكه

اقصد فى المنتدى



avatar
ماما سوسو
مشرف منتدى ألبوم الصور

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 462
العمر : 63
العمل : ربة منزل
الهواية : رضا
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7384
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تهنئة لجميع الاعضاء

مُساهمة من طرف hussein في الثلاثاء 25 مارس 2008, 10:34 pm

الحق ..
دول جابولك النمر الاسود
واللى ماسكاه الملكة
الحمد لله انا دخلت المملكة
وبرضه انا من الاول اسمى الفهد
ده اسم الشهرة القديم
طبعا ماتعرفوش
avatar
hussein

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 577
العمر : 54
العمل : صحفى
الهواية : عال العال
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7392
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى