فرسان الفجر
أيها الفارس يامن حللت بين أهلك وعشيرتك في دار فرسان الفجر العربي مرحبا بك في دارك عضوا يضفي بمساهماته بريقا يتلألأ في ضوء الفجر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» الحلو متكبر للشاعر نادر الأسيوطي
الإثنين 25 يناير 2016, 3:01 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» ديوانُ شعري أنوارٌ بمشكاة
السبت 07 نوفمبر 2015, 8:43 pm من طرف زاهية بنت البحر

» شاكر بوعلاقي اعود الى ماضينا
الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 4:20 pm من طرف خوري ليليا

» غرف نوم وغرف اطفال ومطابخ وانتيكات
الإثنين 29 ديسمبر 2014, 9:45 am من طرف احمد عطية

» راجعين نادر الأسيوطي
الثلاثاء 18 مارس 2014, 4:57 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» البوم صور شاكر بوعلاقي
الثلاثاء 04 مارس 2014, 6:00 pm من طرف شاكر بوعلاقي

» محكمة
الخميس 13 فبراير 2014, 6:21 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» صلوا علي الحبيب المصطفي
الخميس 26 ديسمبر 2013, 7:08 pm من طرف انا فيروز

» بشـــــــــــــــــــرى لكـــــــل ربــه منزل وسيده
الإثنين 02 ديسمبر 2013, 8:48 pm من طرف انا فيروز

» دقــــــــولــــهــــا الــــهــــون
الخميس 09 أغسطس 2012, 8:23 pm من طرف عامر عبدالسلام

التبادل الاعلاني

شقااااااااااوة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف الروح الهائمة في الخميس 17 أبريل 2008, 1:49 am










الروح الهائمة
avatar
الروح الهائمة
مشرف منتدى المعلومات الإسلامية

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 886
العمر : 97
الموقع : www.hotmail.com
العمل : ربة منزل
الهواية : جيد
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7159
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف فايزة شرف في الخميس 17 أبريل 2008, 1:56 am

العيال دول جايين منين ؟؟!!!! يعني إحنا راضين بنصيبنا .. الحمدلله يارب مش مهم الجمال .. إحنا روحنا حلوة كفاية علينا .. وبعدين يا روح أنت فكرتيني بالشقاوة .. والله وحشتني قوي .
avatar
فايزة شرف

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 1288
العمر : 56
الموقع : www.yahoo.com
العمل : الرواية
الهواية : الحمد لله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7119
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف الروح الهائمة في الخميس 17 أبريل 2008, 2:07 am

هههههههههههههههههه
صحيح يافايزة الجمال جمال الروح مش مهم الشكل
طالما روحك رياضية كده خدى دول كمان






الروح الهائمة
avatar
الروح الهائمة
مشرف منتدى المعلومات الإسلامية

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 886
العمر : 97
الموقع : www.hotmail.com
العمل : ربة منزل
الهواية : جيد
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7159
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف فايزة شرف في الخميس 17 أبريل 2008, 6:13 am

اللهم اخزيك يا شيطان ، يعني روحي رياضية تعذبيني بالعيال التحفة دول .. طييييب أنا هاغادر البلاد هه .. أني راااحلة وكما يقول المثل .. من عاشر القوم أربعين يوم صار منهم .. يمكن .. آه ممكن أبيض وعيوني تصبح زرقاء .. وشعري يصبح لون الدهب .. ولا دي سهلة .. نعمله ماشيت ماشي .
avatar
فايزة شرف

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 1288
العمر : 56
الموقع : www.yahoo.com
العمل : الرواية
الهواية : الحمد لله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7119
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف الروح الهائمة في الخميس 17 أبريل 2008, 5:27 pm

هههههههههههههههههههه
لا خلاص يافايزة ماترحليش
وإذا كان على الشعر الاصفر والعيون الخضرا خلاص الميش والعدسات خلت ده سهل
من غير ماتعاشريهم ولا ترحلى
المهم فعلا جمال الروح وانت روحك احلى منهم كلهم
واحلى من دول كمان


الروح الهائمة
avatar
الروح الهائمة
مشرف منتدى المعلومات الإسلامية

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 886
العمر : 97
الموقع : www.hotmail.com
العمل : ربة منزل
الهواية : جيد
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7159
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شقااااااااااوة

مُساهمة من طرف فايزة شرف في الجمعة 18 أبريل 2008, 10:12 am

أووووووكي .. إني رااااااااااااحلة !!
avatar
فايزة شرف

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 1288
العمر : 56
الموقع : www.yahoo.com
العمل : الرواية
الهواية : الحمد لله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7119
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى