فرسان الفجر
أيها الفارس يامن حللت بين أهلك وعشيرتك في دار فرسان الفجر العربي مرحبا بك في دارك عضوا يضفي بمساهماته بريقا يتلألأ في ضوء الفجر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» الحلو متكبر للشاعر نادر الأسيوطي
الإثنين 25 يناير 2016, 3:01 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» ديوانُ شعري أنوارٌ بمشكاة
السبت 07 نوفمبر 2015, 8:43 pm من طرف زاهية بنت البحر

» شاكر بوعلاقي اعود الى ماضينا
الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 4:20 pm من طرف خوري ليليا

» غرف نوم وغرف اطفال ومطابخ وانتيكات
الإثنين 29 ديسمبر 2014, 9:45 am من طرف احمد عطية

» راجعين نادر الأسيوطي
الثلاثاء 18 مارس 2014, 4:57 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» البوم صور شاكر بوعلاقي
الثلاثاء 04 مارس 2014, 6:00 pm من طرف شاكر بوعلاقي

» محكمة
الخميس 13 فبراير 2014, 6:21 pm من طرف الشاعر نادر الأسيوطي

» صلوا علي الحبيب المصطفي
الخميس 26 ديسمبر 2013, 7:08 pm من طرف انا فيروز

» بشـــــــــــــــــــرى لكـــــــل ربــه منزل وسيده
الإثنين 02 ديسمبر 2013, 8:48 pm من طرف انا فيروز

» دقــــــــولــــهــــا الــــهــــون
الخميس 09 أغسطس 2012, 8:23 pm من طرف عامر عبدالسلام

التبادل الاعلاني

سندريلا 2008

اذهب الى الأسفل

سندريلا 2008

مُساهمة من طرف سارة مطاوع في الأحد 13 يوليو 2008, 3:08 am

حابين تتعرفوا على سندريلا 2008 .. يلا تفضلوا هنا
مرات الاب : بت يا سندريلا اصحى يا بت جاك خابط فى نفوخك
سندريلا : اييييه يا مرات ابويا حقوم عالخمسة ...
مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتك ...
وصحيت سندريلا وهي بتأفأف...

مرات الاب : يالا قومي اكنسـي وامسحي على ما نيجي
سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك
مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللي حيختار واحده عشان يتجوزهـا
سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزة اروح بليز
مرات الاب : تروحي فين يا موكوسة بلبسك المهرول ده انا عايزة ارجع الاقي ....البيت بيبرق
ومشيت مرات الاب وبناتها التلاتة وقعدت سندريلا تعيط
وفجأة طلعتلها الساحرة من الميكروويف
الساحرة : مالك يا سندريلا
سندريلا : كان نفسي اروح معاهم الحفلة بس لبسي مقطع و موبايلى كارت ولابسة.... شبشب بصباع
الساحرة : ولا يهمك
وطلعت الساحرة من جيبها الموبايل وطلبت رقم الفون بتاع مدام لولو يبعتو فستان وجزمة اخر " موديل"
فرحت سندريلا ولبست وحطط الايشادو والجليتور ورشت البرفان .... !!!
بس الساحرة قالتلها : قدامك للساعه 12 لازم ترجعي انا صعيدية ودمة حامة ومعندش بنات تتأخر
و لو اتأخرتى حترجعي زي ما كنتي بلبسك القديم وسط الناس
سندريلا : حاضر حاضر
خرجت سندريلا من البيت لقت الساحره مجهزة bmw
ركبت سندريلا وراحت ع القصـر ولفت جمـالها كل اللي موجودين
واول ما عين الامير وقعت عليها >>>> راح وطلب يرقص معاها ووافقت
نظرات ... همسات ..... صمــت > ترررررررررن ترررررررررررن
سندريلا : ده الساحره بتديني ماسيج .. يا خبر الساعة 12>>وقامت>طالعة تجري قوم ايه وهي بتجرى فردة الجزمة اتخلعت ، خدها الامير المعجب ونادا للوزير
الامير : يا وزير تامر
الوزير : امرك مولاي
الامير : خد الجزمة دي اسحبلي صورتها اسكانر ونزل صورتها في كل الجرايد و ع الويب سايت بتاع قريتنـا
واكتب الى صاحبة هذه الجزمة التوجهة للقصـر الملكي .... ؟؟؟
بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمة مجتش على مقاس حد فيهم (ال يعنى > سندريلا رجليها رجل معزة )
الى ان شاهدت سندريلا الاعلان عن فردة الجزمة على ميلودي وقامت بالتوجه الى القصر وتزوجت هي والامير
وعاشو فى تبات ونبات وخلفو توأم ملتصق وشويه بنات .....



avatar
سارة مطاوع
مشرف منتدى أخبــــــــــــــار الفن

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 87
العمر : 30
العمل : طالبة
الهواية : الحمد الله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7120
تاريخ التسجيل : 26/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف نيره في الثلاثاء 29 يوليو 2008, 9:14 am

القصة حلوة اوي يا سارة وفنفس الوقت مضحكه جدا يا سارة Very Happy What a Face I love you alien Smile Surprised Neutral
avatar
نيره

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 34
العمر : 19
العمل : طالبه
الهواية : حلوه
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7007
تاريخ التسجيل : 22/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الثلاثاء 29 يوليو 2008, 2:18 pm

سارة
ايه الجمال ده
على رأي المثل ابن الوز عوام
وهنا أقول بنت فايزة قاصة
خللي ماما تاخد بالها منك وتوجهك لأنك لو قريبة مني ما كنتش سبتك إلا وانت قاصة متميزة
ووريني اللي بتكتبيه دايما

بابا بيومي

_________________


---------------الدكتور بيومي الشيمي---------------
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7495
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف Sara في الثلاثاء 29 يوليو 2008, 3:18 pm


القصة جميلة اوييييي وذي العسل يا سارة

avatar
Sara

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 395
العمر : 20
العمل : طالبه
الهواية : كويسه
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7060
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الأربعاء 30 يوليو 2008, 8:50 am

سارة مطاوع
سارة الصغيرة
أنتما زهرتان من زهور المنتدى وأنا سعيد بالفعل بكما

_________________


---------------الدكتور بيومي الشيمي---------------
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7495
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف نانيس خطاب في الأحد 24 أغسطس 2008, 2:31 pm

خابط فى نفوخك
كدا فى قصة
ايه القصة الحقيقية دى
قصة من واقع الحياة
هههههههههههههههههههه
شكرا يا سارة
يا سندريلاالمنتدى
avatar
نانيس خطاب

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 197
العمر : 47
العمل : الأدب
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7270
تاريخ التسجيل : 12/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الأحد 24 أغسطس 2008, 5:49 pm

الابنة الحبيبة سارة
يا سندريلا المنتدى
من هذه اللحظة سيكون لقبك سندريلا المنتدى
وهذا اللقب الذي أطلقته عليك ننوسة المنتدى فرض علينا نأخذ به
ها ما رأيك يا سندريلا ؟

_________________


---------------الدكتور بيومي الشيمي---------------
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7495
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف نانيس خطاب في الأحد 24 أغسطس 2008, 8:32 pm

ميرسى يا دكتور ربنا يخليك ليه
بس بعد ازنك انا عايزة لقب غير ننوس المنتدى
انت سمتنى قبل كدا قلب المنتدى
وانا بحب اللقب دا
ما تاخدوش منى تانى
وتعطينى غيره
ممكن
avatar
نانيس خطاب

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 197
العمر : 47
العمل : الأدب
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7270
تاريخ التسجيل : 12/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الثلاثاء 26 أغسطس 2008, 9:31 am

ننوسة
المثل بيقول
غالي والطلب رخيص
لقد خلعنا عليك لقب
قلب المنتدى
ويارب يجعلك قلب المنتدى بجد لأن القلب هو اللي بيحتوي على كل حاجة
وهو اللي بيستحمل وما يزعلش من حد
ايه رأيك يا قلب المنتدى

_________________


---------------الدكتور بيومي الشيمي---------------
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7495
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف فايزة شرف في الثلاثاء 26 أغسطس 2008, 2:09 pm

طيب إيه رأيك يا نانيس .. في ننوس قلب المنتدى .. على وزن رتشارد قلب الأسد .. وبكدة ضربنا ثلاثة عصافير بحجر
avatar
فايزة شرف

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 1288
العمر : 56
الموقع : www.yahoo.com
العمل : الرواية
الهواية : الحمد لله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7311
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://forsanelfagr.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف سارة مطاوع في الثلاثاء 26 أغسطس 2008, 6:27 pm

شكرا لحضرتك يادكتور بيومى على هذا القب وأنا موافقة على الاسم لان كل بنت تحلم تكون سندريلا وبالذات انها فى نهاية تزوجت من أمير انا حاليا اخذت اللقب عقبال الامير ونهاية سعيدة مثلها
avatar
سارة مطاوع
مشرف منتدى أخبــــــــــــــار الفن

الجنس : انثى
عدد الرسائل : 87
العمر : 30
العمل : طالبة
الهواية : الحمد الله
الأوسمة الأوسمة : 0
نقاط : 7120
تاريخ التسجيل : 26/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سندريلا 2008

مُساهمة من طرف الدكتور بيومي الشيمي في الأربعاء 27 أغسطس 2008, 2:18 pm

الابنة الحبيبة
سارة
إنت فعلا سندريلا المنتدى

_________________


---------------الدكتور بيومي الشيمي---------------
avatar
الدكتور بيومي الشيمي

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 1356
العمر : 66
العمل : الشعر الفصيح - النقد الأدبي
الأوسمة الأوسمة : 4
نقاط : 7495
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى